فقط خیلی نفخ داره کم بخور
نخوری بهتره،روزه شک دار نگیری بهتره،تا ۴ ماه اول میگن نخوری خوبه
من هی میخورم با ماهی
من دکترم گفت همه چی به جز زعفران دم کرده و زرشک مجازه😄
البته به اندازه
میگن شوید ضرر داره خدایی نکرده باعث سقط میشه من میترسم برم طرفش
نه والا من خیلی درست میکنم
شوید میگن ضرر. داره ولی من نمیدونستم یبار خوردم
نه گلم بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.