سلام شوید پلو با برنج ضرر داره تو بارداری ..

۸ پاسخ

فقط خیلی نفخ داره کم بخور

نخوری بهتره،روزه شک دار نگیری بهتره،تا ۴ ماه اول میگن نخوری خوبه

من هی میخورم با ماهی

من دکترم گفت همه چی به جز زعفران دم کرده و زرشک مجازه😄
البته به اندازه

میگن شوید ضرر داره خدایی نکرده باعث سقط میشه من میترسم برم طرفش

نه والا من خیلی درست میکنم

شوید میگن ضرر. داره ولی من نمیدونستم یبار خوردم

نه گلم بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری