بچه ها شوید پلو با ماهی ضرر داره بخورم

۱۲ پاسخ

ماهی قزل الا بخور سعی کن کنسرو نخوری

ماهی پرورشی بخور ماهی دریا نخور آلودگی داره
ولی شوید پلو ضرر نداره

به من دکترم گفت فعلا غذاهای دریایی نخور

قزل الا و سالمون میتونی بخوری

منم شوید پلو خوردم

نه خیلی هم خوبه

فیله ماهی هستش خوبه

من که شوید پلو خوردم بیدون ماهی

ماهی پرورشی بخورین که جیوه و آلودگی دریا نداشته باشه
نوش جونتون

شوید گرمه اما برنج با ماهی خوبه
ماهی هفته ای یکبار

ن خوبه ب شرطی ک ماهی فقط سالمون و قزل آلا باشه
کنسرو و ماهیای دیگ جیوه دارن خوب نیس

ماهی کم جیوه باید بخوری
ماهی سالمون بخور

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی