هم شیوید هم ماهی خوب نیستن.
شیوید پلوش اگه کم شیویده بخور ماهی هم اگه کلاااا اندازه ۱ قاشق میخوری بخور. بیشتر نه
تن ماهی خوب نیست
شوید نخور تن ماهی کم زیادش خوب نیس کنسروی
شوید پلو نه ولی تن بله ضرر داره
غذای کنسروی نخوری بهتره ولی یبار اشکال نداره ولی قبلش نیم ساعت بجوشون
شوید اشکال داره تن ماهی هم خوب نیی الان
نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.