خانما شوید پلو با تن ماهی اشکال داره بخورم؟

۶ پاسخ

هم شیوید هم ماهی خوب نیستن.
شیوید پلوش اگه کم شیویده بخور ماهی هم اگه کلاااا اندازه ۱ قاشق میخوری بخور. بیشتر نه

تن ماهی خوب نیست

شوید نخور تن ماهی کم زیادش خوب نیس کنسروی

شوید پلو نه ولی تن بله ضرر داره

غذای کنسروی نخوری بهتره ولی یبار اشکال نداره ولی قبلش نیم ساعت بجوشون

شوید اشکال داره ‌ تن ماهی هم خوب نیی الان
نخور

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری