بچها شوید پلو با باقالی میتونم بخورم؟

۱۲ پاسخ

به نظر شما طبیعی هست

بستنی که زیاد دعم میکشه

دوستان من زیاد شدید به دوغ و ماست و اش دوغ و لیمو و سالاد ابغوره دارم طبیعیه؟

من تو اش دوغ بود خوردم گفتن نباید بخوری

خیر باقالی در دوران بارداری خوب نیست شوید هم گرمه به نظر من

هر چیزی ب اندازه حداقل متعادل خوبه

نوش جان چ مشکلی

همه چی بخور ولی کم بخور
من باقالی خالی هم خوردم خداروشکر که چیزی نشده بیشتر سعی کن جیگر اب هویج زعفران نخوری

من امروز خوردم🤦‍♀️

خیر باقالی سقط میکنه

شوید فک میکنم سقط اوره

فاویسم داری؟

سوال های مرتبط

مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری