باقالی پلو که شوید هم داره میتونم بخورم ؟

۱۰ پاسخ

من امشب چ چیزای جدیدی یاد گرفتم بخدا....باقالی پلو با شوید چ ایرادی داره ک منع مصرف داره؟چرا پس من سر زایمان اولم هشت سال پیش هیچکدوم از این چیزارو دکترم بهم نگفت و هیجام مُد نبود.ما ی زعفرون منع داشتیم ی جیگر و کنسرویجات😂💔

من همه چی تووی بارداری هام خوردم ،چیزی هم نشد گلم

نمیخای ک شبانه روز بخوری یه وعده درحدیه بشقاب اتفاقاخاصیتم داره

شوید قند برنج رو میگیره خیلی هم بهتره

شوید قاعده اوره

عزیزم دکتر من گفت هر چیزی میتونی بخوری فقط به اندازه و زیادروی نشه.

خیر هیچ کدومش خوب نیس

فکر میکردم باقالی خوبه شوید بده

باقالی خیررر

باقالی نه ولی شوید بخور

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته شانزدهم بارداری