ناهار باقالی پلو داریم
ضرر داره بخورم؟

۷ پاسخ

چه تفاهمی ماهم باقالی پلو داریم. بخور عزیز نوش جونت. ی بار اشکالی نداره

بخور نوش جانت ولي خيلي زياده روي نكن
عاشق باقالي پلو هستم چون همسرم فاويسم داره اصلا درست نميكنم

ضرر داره زیادی بخوری.
هم برا خودت هم برا بچه

من تو این هفته دوبار خوردم.بخور بابا

من ک خیلی خوردم نمیدونم ضرر داشت یانه😋

اگه فاویسم نداری نه عزیزم ضرر نداره من اوایل بارداری چندباری باقالی خوردم دکترمم گفتم گفت ضرر نداره اگه فاویسم نداری

باقالی کلا ضررداره میگن برا خون خیلی بده مخصوصا که بارداری حالا اگه دلت میخاد ی لقمه به نظرمن بیشترنخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری