چه تفاهمی ماهم باقالی پلو داریم. بخور عزیز نوش جونت. ی بار اشکالی نداره
بخور نوش جانت ولي خيلي زياده روي نكن
عاشق باقالي پلو هستم چون همسرم فاويسم داره اصلا درست نميكنم
ضرر داره زیادی بخوری.
هم برا خودت هم برا بچه
من تو این هفته دوبار خوردم.بخور بابا
من ک خیلی خوردم نمیدونم ضرر داشت یانه😋
اگه فاویسم نداری نه عزیزم ضرر نداره من اوایل بارداری چندباری باقالی خوردم دکترمم گفتم گفت ضرر نداره اگه فاویسم نداری
باقالی کلا ضررداره میگن برا خون خیلی بده مخصوصا که بارداری حالا اگه دلت میخاد ی لقمه به نظرمن بیشترنخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.