باقالی پلو اشکال داره بخورم؟

۴ پاسخ

من خوردم مشکلی نداره‌.اگه قبلا هم خوردی الانم بخور

باقالی نخور ظرر داره

باقالی میگن حساسیت زاعه و برا افراد کم خون اصلا خوب نیست

باقالی میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری