باقالی تو بارداری بخورم اشکال نداره

۶ پاسخ

کم خونیه شدید میاره
کم تر بخور عزیزم

کم خونی واسه بچه میاره فعلانخور

نخور عزیزم خوب نیست

میگن خوب نیست منم دلم میخواست ولی نخوردم

میگن ک خوب نیس حساسیت میاره و اهن بدنم ب شدت کم میکنه
ولی در حد دو سه تا دونه ک رفع هوس بشه اشگالی نداره

نه نوش جون

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی