چی واجب بود عکسشو بزاری حالا
خوب نیس برای بچه دنیا میاد بده ما ترکا میگیم باقالی میشه بچه
هوس کردم
بچه پسر باشه فاویسم میگیره
تو رو خدا نخور خیلی بده مخصوصا کم خونی داری
دلم خاست.
حتی یه دانه نخور
فقط نفخشو خالی کن دلپیچ نگیری😂😂
نوش جونت چقددلم خاست😋
عزیزم حساسیت زاست ممکنه خودت الزژی نداشته باشی اما جنین بهش الرژی داشته باشه برا رفع هوست بخور اما سعی کن نخوری
میگن اگه بچه پسر باشه خوب نیست...
من مامانم اصلا نمیذاره بخورم با اینکه عاشقشم میگه بچه زردی میگیره
برا کم خونی خوب نیست و اینکه حساسیت زاست زیادی خوب نیست
اگه خودت حساسیت نداری بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.