سلام گلبا باقالی تو بارداری ضرر نداره؟

تصویر
۱۴ پاسخ

چی واجب بود عکسشو بزاری حالا

خوب نیس برای بچه دنیا میاد بده ما ترکا میگیم باقالی میشه بچه

هوس کردم

بچه پسر باشه فاویسم میگیره

تو رو خدا نخور خیلی بده مخصوصا کم خونی داری

دلم خاست.

حتی یه دانه نخور

فقط نفخشو خالی کن دلپیچ نگیری😂😂

نوش جونت چقددلم خاست😋

عزیزم حساسیت زاست ممکنه خودت الزژی نداشته باشی اما جنین بهش الرژی داشته باشه برا رفع هوست بخور اما سعی کن نخوری

میگن اگه بچه پسر باشه خوب نیست...

من مامانم اصلا نمیذاره بخورم با اینکه عاشقشم میگه بچه زردی میگیره

برا کم خونی خوب نیست و اینکه حساسیت زاست زیادی خوب نیست

اگه خودت حساسیت نداری بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری