۴ پاسخ

نخوردی خیلی بهتره البته زیاد خوردنش دور از جون باعث سقط میشه در حد تعادل بخور

اره عزیزم‌باعث میشه تو ماه های اخر بچه زردی بگیره

ضرر نداره ولی لامصب امپراطور بادها میکنتت

نه منم میخورم فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری