۸ پاسخ

من تاحالا دوبار خوردم هردفعه یه کاسه بزرگ خوردم

نخوری بهتره

نخور عزیزم...منم چند روز پیش خوردم بعدش فهمیدم ضرر داشته..یه ۲۰ تا دونه کوچیک خورده بودم..اما چیزیم نشد..شما هم نگران نباش..ان شاءالله هیچی نمیشه..فقط فکر کنم بهتره دیگه نخوری..منم دلم میخواست اما دیگه نخوردم

منم تاالان دوبار خوردم ولی زیاد نبوده

من خوردم با برنج بود

اره نخور عزیزم

اگه خیلی هوس کردی ۲ . ۳ تا دونه بخور اما بیشتر ن سقط میکنه بچه را

اره گلم نخور

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری