خوردن باقالی ضرر داره خانما؟؟؟

۸ پاسخ

والا میگن بو باقاله هم حالا نباید بهت بخوره خوب نیست

نه خوب نیست

زیادیش کم خونی میاره در حد حوس بخور

میگن نخوری بهتره

اگه خودت فاویسم نیستی حساسیت نداری میتونی بخوری ولی زیاده روی نکن

کم بخور چون زیادش خوب نیس کلا

چند دونه نه زیاد بله

حساسیت اینا نمیاره؟؟برا جنین ضرر ندارع؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری