سلام مامانا خوردن پلو باقالی دربارداری ضرر داره

۲ پاسخ

اگه فاویسم نداری اشکال نداره که

من بارهاخوردم ....اگه خوردی وحساسیت نذاری بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوپریراز مامان سوپریراز هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری