خوردن باقالی ضرر داره برای جنین؟

۵ پاسخ

اره عزیزم زیاد نخور

منم میخورم 👀

نه عزیزم نخوری بهتره ممکنه خودت یا بچه کمخونی داشته باشین یا آلرژی کلا باقالی چیز جالبی نیست تو بارداری

نه فقط باد مزاحم داره بعدش جایی باش که تنها باشی

من سر دخترم زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی