خانما خوردن باقالی ضرر داره واقعا؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

جدی؟! من سرچ کردم دیدم ضرر نداره خوردم

آره چون پسر عموی منم موقع به دنیا اومدن به همین خاطر مشکل داشت و بستری شد

بله. باعث فاویسمی شدن میشع

به من دکتر گفت نخور خوب نیست

دکتر من گفت اصلا نخور

خیلی بده توصیه میکنم الان مصرف نکنین

ممکنه بچه‌ی توی شکم حساسیت داشته باشه برای احتیاط

خطر فاویسم داره

میگن ضرر داره ولی من دو سه بار تا الان باقالی پلو خوردم

میگن ممکنه حساسیت بیارع و کم خونی

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوپریراز مامان سوپریراز هفته بیست‌وهشتم بارداری