تو هفته من خوردن باقالی ضرر داره یا نه

۸ پاسخ

الان نخوری بهترع بخاطر خطر سقط میگم چند هفته دیگ صبرکن

من میخورم

عروس خاله من خورد دو روز بیمارستان بستری شد از بس دلدرد داشت فقط بهش دارو میزدن که بچه سقط نشه

اصلا نخور عزیزم

میگن کلا خوب نیست
از بعضیا شنیدم که زن باردار حتی نباید باقالی پاک کنه😐

نمیدونم والا من ک عاشق باقالی ام همش استرس دارم کم میخورم ولی

نخوری بهتره عزیزم

بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان سوپریراز مامان سوپریراز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهشتم بارداری