آره خوب نیست نخور
در حد کم اشکال نداره عزیزم
منخیلی دوس دارم
ولی میگن بچه فاویسم یا باقله ای میشه
من ک قدرت میکنم😂😂سمت ما سیر باقالا با غذا حرف اول میزنه
من نخوردم نمیزارن بخورم
آره ممکنه بچت بهش حساسیت آلرژی داشته باشه
تا اونجایی که من میدونم اره میگن خوب نیست خودنش
نه من خیلی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.