۱۱ پاسخ

تا جایی که من شنیدم برا کم خونی سمه نباید بخورید

باقالی باعث یک بیماری میشه اسمش یادم نی برا بچه خوب نی.

سلام.نخور عزیزم یکی دوتا دونه ک چشمت افتاده بچش..ولی نخور کلا خوب نیست..

باقالی سبز هم برای بارداری هم کمخونی عالیه استفادش ، اگه قبلا حساسیت نداشتی خیلی هم برات خوبه عزیزم

کم خونی هم اگه داری نخور

فاویسم نباشی و قبلا حساسیت نداشته باشی بخور غیر اینصورت نخور گلم من خودم هر روز با ناهار و شام میخورم اوکیم

بخور ولی کم عیبی ندار

من خودم هر چند سال یکبار که میخورم باعث میشه زردی بگیرم
🫤امسال خودم به خودم ممنوع کردم

واسه کم خونی خیلی بده نخوری بهتره

در بارداری آلرژی ایجاد میکنه نخوری بهتره برای کم خونی هم ک سمه

نخوری بهتره منم کم خونی دارم ممنوع کرده

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی