من از اسفند دارم میخورم همینطور ، تقریبا در روز چند قاچ میخورم .
من که الانم دارم میخورم
ملون مدره ینی ادرار آور باید مصرف آبتم زیاد باشه ک فقط خروجی نداشته باشی
من که یه مدت روزی دوتا میخوردم الان کمتر ولی میخورم
نه بابا چه مشکلی
من که خیلی خوردم فکر نکنم چه مشکلی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.