نه عزیزم ضرری نداره
تو گهواره ( قسمت دانستنی تغذیه ) هم نوشتن ضرر نداره
من ک روزی یدونه میخورم
واسه یبوست بارداری که عالیه
نه بابا ملون سرچ کردم خوبم هست خودم هردوتاشو میخورم😁
ن فک نمیکنم من که خیلی بیش از خد دوس دارم و روزی دوتا میخورم هیچی دیگه میلم نمیکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.