خانوما طالبی یا ملون ضرر داره؟

۵ پاسخ

نه عزیزم ضرری نداره
تو گهواره ( قسمت دانستنی تغذیه ) هم نوشتن ضرر نداره

من ک روزی یدونه میخورم

واسه یبوست بارداری که عالیه

نه بابا ملون سرچ کردم خوبم هست خودم هردوتاشو میخورم😁

ن فک نمیکنم من که خیلی بیش از خد دوس دارم و روزی دوتا میخورم هیچی دیگه میلم نمیکشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥🐣 مامان جوجه🐥🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری