باقالی اصلا نخور. تو غربالگری از خود بچه بعد زایمانت ب مشکل میخوری
منم خیلی میخورم
هیچ غذای ضرر نداره با خیال راحت بخور
من ک میخورم. حتی شوید پلو هم زیاد میخورم
باقالی کلاسمه ممکنه خودت یابچه توشکمت بهش حساسیت داشته باشی نخوری بهتره
کلا باقالی توصیه میشه در بارداری نخوری میگن ممکنه جنین باقاله ای باشه
نه بخور
من که همه چی میخوردم شوید گرمه کمتر بخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.