سلام باقالی پلو تو هفته های من ضرر داره آیا؟

۸ پاسخ

باقالی اصلا نخور. تو غربالگری از خود بچه بعد زایمانت ب مشکل میخوری

منم خیلی میخورم

هیچ‌ غذای ضرر نداره با خیال راحت بخور

من ک میخورم. حتی شوید پلو هم زیاد میخورم

باقالی کلاسمه ممکنه خودت یابچه توشکمت بهش حساسیت داشته باشی نخوری بهتره

کلا باقالی توصیه میشه در بارداری نخوری میگن ممکنه جنین باقاله ای باشه

نه بخور

من که همه چی میخوردم شوید گرمه کمتر بخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری