مامانا باقالی ضرر داره تو هفته های من

۴ پاسخ

نميدونم ميگن باعث فاويسم ميشه، ولي خيليا هم گفتن خورديم، منم هوسم شده ولي نخوردم هنوز

دکتر من گفت اگر پدر و مادر بهش حساسیت نداشته باشن مسکلی نیست من خودم تا الان ده بار خوردم

نه عزیزم.فقط زیاد نخور که سردی نکنی

من میخورم، ماه اخر نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان لوبیا💙💫 مامان لوبیا💙💫 هفته چهلم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد