نمیدونم اما میگن ضرر داره
من اولین چیزی ک هوس کردم باقالی بود همچنانم دارم براش میمیرم ولی جرعت خوردنشو ندارم...
اره اگ حساسیت داشته باشی امکان داره کوچولوت مریض شه
نه عزیزم تو قسمت دانستنی تغذیه ی گهواره هم مشاورا نوشتن اگه حساسیت ندارین میتونید بخورید
توی بارداری بهتره نخورین
شاید باقلایی بشی تو بارداری ریسکه
نمیدونم ضرر داره یانه من کم خونی ندارم سابقه هم ندارم همسرمم همینطور
خیلیی خوردم
من چقد خوردم 🤦♀️
نه بار اول درحد ۷/۸تادونه بخور اگر دیدی مشکلی نداشتیم سری بعد ۱۰/۱۲تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.