شوید باقالی ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

من باقالی زیاد خوردم حتی پختم با پوست و خوردم با گلپر خیلی
سر جفت بچه هام حساسیت هم ندارن

نه عزیزم

باقالیش بله ضرر داره

من کلی شوید میخورم ...‌ولی باقالی میگن زن باردار نباید بخوره بچت بیاد دنیا به باقالی حساسیت پیدا می‌کنه

ن عزیزم.من شوید پلو با باقالی زیاد خوردم

شوید میگن زیاد خوب نیس

من باقله اصلا نمیخورم و همچنین نخودفرنگی که بچم باقله ای نشه

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۶ ماهگی
مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی