من خام میخوردم همیشه😂😂
من تا حالا دوبار خوردم
نه فقط برااوناک حساسیت دارن بهش من ک چندبارخوردم
من وقتی باردار بودم خوردم خونریزی کردم دکتر گفت از باقالیه چون سقط کنندس ولی خداروشکر کم خورده بودم چیزی نشد
ن بابا مد هم باقالی پخته خوردم و میخورم هم باقالی پلو
بایالی نخوری بهتر احتمال فاویس توی بچه وجود داشته باش داستان میشع
يه لحظه فك كردم برنج گذاشتي با گوجه سبز داري ميخوري😂😂
دلم خیلی باقالی پلو میخاد ولی همسرم نمیزاره درست کنم حتی نوشابه 🙁نوش جونت بشه
در حد اعتدال بخور. زیادیش بده
من میخورم خیلی سنگین میشم. یه جا خوندم درباره اش که نوشته بود بهتره نخوری. بازم بدن با بدن فرق داره. من ترجیح میدم اگر گفته میشه نخوری بهتره، نخورم
نه من که از وقتی باردار شدم خوردم مخصوصاً از وقتی فصلش شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.