اینجور سوالاتتون رو میتونین خیلی راحت از گوگل بپرسید ، اینجا کسی چه میدونه اخه هرکسی یه چیزی میگه
من دیشب خوردم برعکس
تا الان دوسه بار خوردم
😐چیه مگ
اره ضرر داره ولی یه بار خوردن عیب نداره من یه بار باقالی پلو درست کردم خوردم نمیدونستم مادرشوهرم گفت خوب نیست نخور از خالم که پرستاره پرسیدم گفت اره بده ولی یه بار خوردنش عیب نداره نباید خیلی افراط کنی توی خوردن
بخدا شمابالای ۳۰هفتهها دیگه باید فکرزایمانباشید نه اینکه فلان غذا چهضرری داره! این سوالامال هفتههای ۴تا تا ۱۰ایناست
نهبابا بخور نوش جونت چهضرری دارهاخه
من تاحالا صدبار خوردم
نمیخوری بده من😅😂
نه چه سوال ها
بهتره نخوری
نه منکه میخورم ولی میگن زیادش خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.