دخترا برای شام باقالی پلو درست کردم ضرر داره؟؟🤦🏻‍♀👀

۸ پاسخ

اینجور سوالاتتون رو میتونین خیلی راحت از گوگل بپرسید ، اینجا کسی چه میدونه اخه هرکسی یه چیزی میگه

تصویر

من دیشب خوردم برعکس
تا الان دوسه بار خوردم
😐چیه مگ

اره ضرر داره ولی یه بار خوردن عیب نداره من یه بار باقالی پلو درست کردم خوردم نمیدونستم مادرشوهرم گفت خوب نیست نخور از خالم که پرستاره پرسیدم گفت اره بده ولی یه بار خوردنش عیب نداره نباید خیلی افراط کنی توی خوردن

بخدا شما‌بالای ۳۰‌هفته‌ها دیگه‌ باید فکر‌زایمان‌باشید نه اینکه‌ فلان غذا چه‌ضرری داره! این سوالا‌مال هفته‌های ۴‌تا تا ۱۰‌ایناست
نه‌بابا بخور نوش جونت چه‌ضرری داره‌اخه

من تاحالا صدبار خوردم
نمیخوری بده من😅😂

نه چه سوال ها

بهتره نخوری

نه منکه میخورم ولی میگن زیادش خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی