مامانا باقالی پخته ضرر داره ؟

۷ پاسخ

نخور
ممکنه بچه ی تو شکمت فاویسم باشه !!!
احتیاط کن

کم خونی مینور هستی مث من
نخور عزیزم خوب نیس

عزیزم من کم خونی ندارم توحالت عادی که حامله نبودم میخوردم حالم خیلی بدمیشد، توبارداری که بدتر حالتو بد میکنه امکان داره از حال بری، خیلی بده باقالی

من ک نخورم میگن ضرر داره

اگه کم خونی نداری بخور

منظورت باقله چرا نباید بخوریم

من شنیدم که مادر نباید بخوره

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد