سلام خیر باقالی پلو بخورید
چند دونه خام بخورید مورد نداره
نفخ میکنی فقط ولی تا میتونی الان بخور من شیر میدم حواسم نبود خوردم دخترم سه روزه دل درده
اره عزیزم ممکنه نوزاد بیماری فاویسم داشته باشه
عه سلام😂🙋🏻♀️
آره برای کم خوبی به شدد ضرز داره اصلا نباید خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.