خانوما خوردن کاکائو مگ ضرر داره؟

۶ پاسخ

منکه مث چی میخورم😆

ن بابا

بخور ولی کم

والا نرمال بخوری بد نیست

شکلات کم‌خونی میاره
نخوری بهتره
بخور ولی در حد هوس

هم کره داره هم شکر هم کافئین. شکلات و کاکائو در حد رفع هوس بخور. شکلات تلخ باز یکم قندش لااقل کمتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرانَک مامان فرانَک ۷ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی