خانوما خوردن کاپوچینو ضرر داره یا ن

۱۰ پاسخ

من دکترم گفت منعی نداره و میخورم هفته ای دو سه بار معمولا

منم چندوقت یه بار نسکافه میخورم ولی دیگه تو اون روز چایی نمی‌خورم یا یه چایی کمرنگ میخورم

روزی ی دونه مجازی بخوری

مراقب باش، یکم بخور ببین واکنش نداری، من یک تکه کوکی نسکافه خوردم مدتی که گذشت لرزش دست گرفتم و عرق سرد نشست رو بدنم

نخوری بهتره

من ک میخورم

اتفاقا من یبوست دارم دکترم گفت بخور برات خوبه

مثلا یروز اگه خوردی دیگه چیز کافئین دار دیگه ای نخور

یبار خوردنش عیبی نداره

نخوری بهتره ولی اگه هوس میکنی بخور به اندازه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان فرانَک مامان فرانَک ۷ ماهگی