کاکائو برا بچه ضرر داره؟

۵ پاسخ

من ک تمام بارداریم از اول تا الان عاشق کیک و کاکائو و نوتلام روزی جندتا کیک هم میخورم ضرر نداره اگ قند نداری

بیش فعال میشه زیادیش البته

من خیلی دلم نوتلا میخواد اما هم گرونه هم میگن بچه سیاه میشه 🥲😅

کافئین داره و کافئین باعث بیش فعالی میشه مصرف زیادش

همیشه نمیخوری که

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۲ ماهگی
مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۱ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی