قند تا چند بره برا بچه ضرر داره

۳ پاسخ

من روزی چهار بار انسولین میزنم روزی سه بار رنگ نارنجی شیش واحد هربار شب رنگ سبز چهار واحد هیچ میوه نمیخورم بازم قندم می‌ره بالا تا ۲۵۰ رفته روزا تا ۱۴۰ یا ۱۵۰ می‌ره

چطوری قندتون و چک‌میکنید؟؟
خودتون توخونه دستگاه قند دارید؟؟؟

از من دیشب تا ۱۶۰رفت بالا خیلی ترسیدم

سوال های مرتبط

مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی