اکو قلب چند هفته رفتین برا بچه ضرر داره

۶ پاسخ

۲۰هفته رفتم ن ضرر نداره یه هزینه اضافه اس ولی خیالت راحت میشه که قلب نی نی مشکلی نداره

من هفده هفته موقع آنومالیم اکو قلبم داشتم

۲۰هفته نه سونگرافی ساده اس

من ۲۰ هفته رفتم/ نه هیچ ضرری نداره

۱۸هفته همزمان با انومالی انجام دادم

۲۲ هفته
ن چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسوو نینی مامان آیسوو نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری