خانوما شما سونو اکو قلب جنین رفتین!؟

۹ پاسخ

بله همراه با آنومالی ، اکوی قلبم انجام دادم

نه . تو انومالی بهم گفتن مشکلی نمیبینم و اگه خودت خواستی تو ۲۳ هفته بیا . که دکترم هم نگفت برو . دکتر سونو هم اصراری نداشت و نرفتم . در کل ۲۳ هفته سنی از بارداریه که حتی اگه خدایی نکرده مشکلی هم داشته باشه نمیشه کاری کرد و فقط اعصابت خورد میشه. دیگه نمیدونم دارویی چیزی بتونن بدن که رفع کنن اون‌مشکل رو یا نه

من نرفتم چون دکتر م اصلا نگفت بهم

آره منم فرستادن . تو سونو آنومالی نوشته بود
بعد دکترمم بهم گفت اگه خودت میخوای برو اجبار نیست منم چون سونو نوشته بود که برای قلب نیاز به اکورادیوگرافی هست منم گفتم بریم ۱۹ هفته رفتم ۳۴۰۰

بله منم رفتم

نه دکترم ننوشت کلا

بله منم همین دیروز رفتم
چطور!؟

بله معمولا همه رو میفرستن

بله تو هفته های پایین تر

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۲ ماهگی