۵ پاسخ

من آزمایش قند قبل از صبحانه ۹۲ بود بعد صبحانه هم ۱۳۳ گفت دیابت گرفتی مگه میشه از نظر خودم نرماله دکتر گفت بالاست

دکتر بهم گفت دیابت بارداری گرفتی متفورمین بهم داده ظهرها بخورم ولی هنوز نگرفتم که بخورم اکو هم‌ نگفته انجام بدم

اره من دو روز پیش رفتم

تا دلت بخواد ماهی یکبار میرم

بله من رفتم ۲۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی