مامانا شما اکو قلب جنین دادید واجبه؟

۱۷ پاسخ

درصورتی که مشکلی حس کنه دکترت برات مینویسه، وگرنه درحالت عادی واجب نیست

حتما برو بنظر من ک خیلی واجبه

من انجام ندادم چون توی سونو هیچ‌ مشکلی دیده نشد منم نرفتم

واسه منم نوشته خودم می‌خوام انجام بدم

واجب نیست من انجام دادم چون تو آنومالی یه نقطه سفید تو قلبش بود

الکی نرو. من NT بالا بود برام نوشت. جزو ازمایشات تکمیلیه در صورت مشکوک بودن

من دادم واسه خاطر جمعی
تا۲۴هفته میتونی انجام بدی
اگر هزینه ش برات مهم نیست به نظرم حتما انجام بده خیال خودت راحته
تمامی عروق و‌ شریان و همه چیشو مو‌به مو چک میکنه

من دادم چون دکترم گفته بود

منم ، ندادم

مشکلم حس نکنن اکثریت دکترا مینویسن م۲۰ هفته انجام دادم

من ندادم اما پشیمونم یعنی دکترم برام ننوشت انجام بدیم خیالمون راحتره

من ندادم دکترم حرفی نزد

من چون دیابت بارداری داشتم دکترم گفت بهتره بری بازم خودت میدونی منم بعد از سونو آنومالی تقریبا ۱۸ هفته بود که رفتم

من ۱۸هفته دادم دکتر گف چون بندنافش تک شریانیه

من دادم چون نی نی نذاشت انومالی دقیق چکش کنه

منو نفرستاد🤔

برا من مشکوک بود انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان Piccolo مامان Piccolo هفته سی‌وچهارم بارداری