بالای ۳۴ سال اگه هستی واجبه عزیزم
من دکتر برام نوشت
برا جنین
یکبار برو خوبه برا اطمینان
بله انجام بشه خوبه
هفته چند مینویسن؟
من برا جنین رفتم دکتر گفت برو
کجا برم بیمارستان ؟؟؟ بیمارستان دولتی میشع برم ؟
اگه دکترت نوشته اره
من رفتم دوبار اکو قلب جنین بنظرم لازمه خیالت راحت میشه
بمنم دکترم گفت برای خودم برم دکتر قلب نرفتم
اکو قلب جنین خیلی خوبه حتما برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.