خانما اکو قلب جنین و اکوی قلب خودم
واجبه برم ؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

بالای ۳۴ سال اگه هستی واجبه عزیزم

من دکتر برام نوشت
برا جنین

یکبار برو خوبه برا اطمینان

بله انجام بشه خوبه

هفته چند مینویسن؟

من برا جنین رفتم دکتر گفت برو

کجا برم بیمارستان ؟؟؟ بیمارستان دولتی میشع برم ؟

اگه دکترت نوشته اره

من رفتم دوبار اکو قلب جنین بنظرم لازمه خیالت راحت میشه

بمنم دکترم گفت برای خودم برم دکتر قلب نرفتم

اکو قلب جنین خیلی خوبه حتما برو

سوال های مرتبط

مامان کیامهر🩵 مامان کیامهر🩵 ۱۲ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا وآینور🐣🐣 مامان نورا وآینور🐣🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری