خانما اکو قلب هزینش چنده شما رفتین

۵ پاسخ

توبارداری رفتم بیمارستان حضرت ابالفضل که خیابون امام خمینی هست
اکو ونوار۱۸۰۰

من دخترمو بردم 3500

غرضی رایگان

منم تو بارداریم رفتم بیمارستان امام حسین با بیمه ۳۵۰ شد

من تو بارداری رفتم ١وخورده ای شد نوار و اکو

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرمان 🩵هانا🩷 مامان هیرمان 🩵هانا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی