من چیزای شکلاتی زیاد میخورم کلا
ولی میگن بچه پیش فعال میشه
منم شيركاكائو ميخورم
من که اینقدر دوس دارم بخورم ولی دکترم گفته لب نزنم😞
😐من ک میخورم
من بستنی و کیک کاکائویی میخورم هردفعه
منم شنیدم باعث بیش فعالی میشه ولی من خیلی بستنی کاکائویی خوردم 😕 و ی عالمه کاکائو
کاکائو تپش قلب جنین روزیادمیکنه من وقتی میخورم تپش قلب میگیرم دیگ اون جنین بیچاره بدتر
به قولی یکی بچه سیاه میشه🤣🤣🤣
برای خودت هم کم خونی میاره
اره به من گفتن نخور 🥲
بیش فعالی بدی میگیره بچه بدتر از adhd
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.