بچه ها خوردن کاکائو زیاد ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

من چیزای شکلاتی زیاد میخورم کلا
ولی میگن بچه پیش فعال میشه

منم شيركاكائو ميخورم

من که اینقدر دوس دارم بخورم ولی دکترم گفته لب نزنم😞

😐من ک میخورم

من بستنی و کیک کاکائویی میخورم هردفعه

منم شنیدم باعث بیش فعالی میشه ولی من خیلی بستنی کاکائویی خوردم 😕 و ی عالمه کاکائو

کاکائو تپش قلب جنین روزیادمیکنه من وقتی میخورم تپش قلب میگیرم دیگ اون جنین بیچاره بدتر

به قولی یکی بچه سیاه میشه🤣🤣🤣
برای خودت هم کم خونی میاره

اره به من گفتن نخور 🥲

بیش فعالی بدی میگیره بچه بدتر از adhd

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان هلیا♥. مامان هلیا♥. ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد