بچه ها خوردن عسل ضرر داره؟

۵ پاسخ

منکه از سه ماهه دوم میخورم

اگر اضافه وزن داری روزی یک قاشق مرباخوری فقط اجازه داری بخوری

نه نوش جونت فقط چون گرمیه میگت زطاد و بیش از اندازه خورده نشه . من خودم گاهی گردو رو خورد میکنم چند قاشقم عسل میریزم روش و به عنوان صبحونه میخورم ولی زیاد نه

نه عزیزم هرچیزی به اندازه بخوری هیچ ضرری نداره

نه کم بخور از ۳ ماه دوم به بعد ضرر نداره من صبحانه میخمرم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیا♥. مامان هلیا♥. ۳ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری