خانما خوردن عسل ضرر داره

۵ پاسخ

بدن به بدن فرق داره،بدن من حساسیت داد به عسل یه جوری میخاره شکمم و بدنم که نگم،زیاده روی نکن

من دوستم میگخ تو دوره بارداری عسل زیاد خورده ولی من ترسیدم نخوردم

اگه دیابت نداری ضرر نداره من خیلی خوردم تا الان هم صبحونه عسل و خامه میخورم

نه چه ضرری
البته اگه دیابت نداری

اگ قند نداری نه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی