خانما خوردن عسل ضرر داره؟
تا چه حد میشه خورد؟

۹ پاسخ

اگه قند نداری بخور اشکالی نداره

نه عزیزم مشکلی نداره اگه مشکل قند نداری
نوش جونت

نه عزیزم چه ضرری اخه
شما هفته ات بالا هست اتفاقا خیلیم مقوی هست اگه عسلش اصل باشه منکه هک بارداری اولم هم این بارداریم هر روز با صبحانه میخورم شب ها هم قاطی شیر میکنم با سویق و بادوم پوست گرفته شده و پودر شده میخورم

من که هر روز تو صبحانه ام میخورم معمولا

روزی یه قاشق غذاخوری ضرر نداره

من اوایل بارداریم صبحا یه قاشق مرباخوری میخوردم
الانم بعضی وقتا میخورم
مشکلی نداشتم خداروشکر تا الان

منم عسل خوردم تو بارداری ولی زیاد نه دیگه نمیدونم بده یا نع

والا من از اول بارداریم هفته ای چندبار خوردم برا صبحانه مشکلی هم تا حالا پیش نیومده

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی