اگر قند نداری ن ولی خاصیتی هم نداره
نه
قند داره سعی کن هفته ای دوروز بخور
ابپزش واسه وزن کوچولوت خوبه سرخکردش نه
ضرر نداره ولی استفاده زیادش چاق میکنه
قند نداری بخور
منم خیلی دوس دارم😋 با یک قاشق روغن تو هوامز سرخ میکنم عالی میشه😋😋😋
قند داره.
اگر دلت میکشه آبپز بخور
نشاسته داره و ممکنه قند خون ببره بالا
همچنین وزن مادر زیاد میکنه
هفته دو تا سه بار موردی ندارد
اگر آبپز باشه نه اتفاقا برای وزن گیری جنین هم خیلی خوبه
نه عزیزم فقط چون نشاسته داره مراقب باش قندت و بالا نبره
منم خيلى دوست دارم سيب زمينى سرخ كرده😁 خب خاصيتي نداره دگ فقط كربوهيدراته زيادش چاق ميكنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.