۴ پاسخ

چاق میشی دیگه . هر چیزی زیادش بده

منکه چندین ماهه سیب زمینی سرخ شده نخوردم 😅😅

ضرر نداره فایده هم نداره فقط خودت چاق میشی

من 🤦🏻‍♀️وزنم میره بالا هی میگن نخور هم چربه هم اضافه وزن میاری ولی نمیتونم جلو خودمو بگیرم 😄

چرا باید داشته باااشه

سوال های مرتبط

مامان آیناز🧚‍♀️ مامان آیناز🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد