۵ پاسخ

نه منم روزی دوتا میخورم 500

من قبل از بارداری روزی سه تا میخوردم الان روزی یکی میخورم.اونقدی که قند رو مغز بچه اثر منفی میزاره این دارو ضرر نمیزنه.مفبدم هست برا جنین.

من روزی دوتا میخورم قندم ناشتا ۱۰۴ بود

من روزی ۳ تا میخورم

من روزی سه تا میخورم،نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان جانان و فرهان مامان جانان و فرهان ۸ ماهگی