نه منم روزی دوتا میخورم 500
من قبل از بارداری روزی سه تا میخوردم الان روزی یکی میخورم.اونقدی که قند رو مغز بچه اثر منفی میزاره این دارو ضرر نمیزنه.مفبدم هست برا جنین.
من روزی دوتا میخورم قندم ناشتا ۱۰۴ بود
من روزی ۳ تا میخورم
من روزی سه تا میخورم،نه ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.