۵ پاسخ

اگه از قند گرفتن‌نمیترسی اشکالی نداره

عزیزم اگه آزمایش گلوکز دادی و قندت بالا نیست مشکلی نداره

میگن اصلا برای جنین خوب نیست
حداقل آپز یا تنوری بخور
سرخ کردنی خوب نیست اصلا

هرچیزی زیاده رویش خوب نیست سیبزمینی خیلی قند داره

اگه وزنت زیاد نیست اشکالی ندارا

سوال های مرتبط