مامانای کاکائو ضرر داره یانه

۴ پاسخ

زیادیش بچه‌رو بیش فعال میکنه

منم ی وقتا میخورم با چایی ولی شنیدم ک بچرو پیش فعال میکنه البته کم ک در حد رفع هوس باشه ک ن

من که میخورممم🤤

من میخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی