سلام مامان ها شیر کاکائو ضرر داره

۹ پاسخ

من زیاد خوردم خودم تو خونه درست میکنم فقط کاکائشو کم میریزم

اره بخدا

من میخورم خیلی دوسدارم بجاش شیر اصلا نمیتونم بخورم

آخ دلم خاست 🫣

من لکه بینی داشتم دکترم بهم گفت روزی دوتا دونه بخور تا لکه بینی قطع بشه خوردم واقعا خوب بود یکروز بعدش قطع شد میگن جلوگیری میکنه از سقط

دکتره من گفت بخور ولی خودت تو خونه درست کن که حداقل بدونی سالمه

نه بخور نوش جون

نه چه ضرری😑🤣

منم خیلی دلم میخواد ولی تو گوگل زدم نوشته بود خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان سوپریراز مامان سوپریراز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری