۷ پاسخ

نه عزیزم بخور

ارههههه کافئین زیاد داره، من نمیتونستم شیر بخورم شیر کاکائو میکردم و میخورم شدیدا تپش قلب میگرفتم
اگه درست میکنی بیشتر از یه لیوان نخور

شیر کاکایو .شیر موز .شیر خرما.کیک .ماست .فرنی

من که شیرکاکائو هر روز باید بخورم میمیرم براش

من شیر 2 پاکت دارم نمیدونم باهاش چی درست کنم خالی دوست ندارم

نه چه ضرری! نوش جون

چه ضرری؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد