مامانا شیر کاکائو ک ضرر نیس بخورم؟

۹ پاسخ

سلام 🫡عزیزم این برنامه جدید اومده داری خیلی خوبه

تصویر

نه بخور

خودت درست کن هم نگه دارنده نداشته باشه هم کم شیرین باشه

نه عزیزم من زیاد میخورم کلا چیزای شکلاتی عاشقشم

نه زیاد نخور چون کافیئن داره و برای جفت خوب نیست

نه نداره زیاده روی نکن

نه بخور منم در هفته دوبار برای خودم درست میکنم میخورم

عزیزم من جیگر هوس کرده بودم توی یه هفته سیخ پر خوردم شیرکاکایو فک نکنم فدات شم هوس کردی بخور

نه چرا ضرر داشته باشه بخور

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری